+45 40 36 05 04

Hvad er service?

I weekenden var jeg på et hotel med en lækker, lækker morgenbuffet. Det fik mig til at tænke på den bedste morgenmad jeg har fået (altså på hotel…). Det jeg husker bedst er ikke det mest overdådige – nej omvendt – det var på et lille hotel uden for Nice. Jeg kom over til morgenmaden og fandt overraskende – intet. Så kom der en venlig kvinde om spurgte ‘Hvad vil du have til morgenmad?’

Totalt skræddersyet og uden spild. Det er service – for mig…  Men oplevelsen og preferencerne er personlige. Du ville sikkert foretrække noget andet. Så ledelsesmæssigt bliver udfordringen at balancere en trekant a) det du tror på som god service b) et klart koncept for kunden c) at fange de kunder som værdsætter dit koncept. God fornøjelse, Tune

No votes yet.
Please wait...
Voting is currently disabled, data maintenance in progress.

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Book Foredrag og Inspiration idag

Tune Hein er en af Danmarks mest erfarne rådgivere i strategisk ledelse, disruption og forandring. Han er uddannet på DTU, CBS samt IMD og har selv 18 år bag sig som leder, direktør og iværksætter.

Book et foredrag