+45 40 36 05 04

Service award 2010

Der er så uendeligt mange eksempler på elendig service. Audi, Mulberry, Lund & Olsen for blot at nævne nogle frygtelige få. Og så selvfølgelig SAS som bare aldrig lærer det (kom igen Carlsson). Så lad mig hylde det modsattte… En person der utrætteligt leverer varen dag efter dag – ja faktisk overleverer dag efter dag:Mit avisbud fra Berlingske. I denne vinter må jeg bare været imponeret. Svært imponeret når jeg tænker på hvordan min (lange) indgang ser ud kl 05 om morgenen med meter høje driver. En tilstand som gør at jeg slet ikke har krav eller forventning om at få avisen ind i tørvejr – derfor er hver eneste dag en service der overstiger forventning og rimelighed. En superior service. Derfor en flaske champagne til den herre på knallerten!

(og det har meget med ledelse at gøre – strategi/kvalitet/service er produktet af ledelse)

No votes yet.
Please wait...
Voting is currently disabled, data maintenance in progress.

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Book Foredrag og Inspiration idag

Tune Hein er en af Danmarks mest erfarne rådgivere i strategisk ledelse, disruption og forandring. Han er uddannet på DTU, CBS samt IMD og har selv 18 år bag sig som leder, direktør og iværksætter.

Book et foredrag