+45 40 36 05 04

Tættere på = niche

Over morgenmaden på kontoret kom vi til at tale om bagere. Før lå der en på hvert gadehjørne – nu er der langt i mellem. Vi køber ikke frisk brød længere.

MEN er det nu også rigtigt? Nej der er bare sket en udvikling i strategierne i retning af 3 nicher. Billigt frisk brød i supermarkederne. Convenient frisk brød på tankstationerne. Og luksus frisk brød hos bageren som Lagkagehuset.

Nicher er en vigtig trend for alle. En måde at rykke tættere på kunden på. Som bager, som brand, som bank, som skole, som alt muligt…

Hvilken niche-udvikling sker i din branche?

Rating: 5.0/5. From 1 vote.
Please wait...
Voting is currently disabled, data maintenance in progress.

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Book Foredrag og Inspiration idag

Tune Hein er en af Danmarks mest erfarne rådgivere i strategisk ledelse, disruption og forandring. Han er uddannet på DTU, CBS samt IMD og har selv 18 år bag sig som leder, direktør og iværksætter.

Book et foredrag