+45 40 36 05 04

Topperformers spiser feedback til morgenmad

I Mission Ledelse arbejdede jeg med en ledergruppe i Odense Brandvæsen som var meget ‘pæne’. Siden har jeg mødet mange af samme slags. Du kender det sikkert. Hver passer sit område i stedet for at komme op at skændes. Det er helt almindeligt – alt for almindeligt! Og her ligger et KÆMPE potentiale.

For hvad sker der hvis vi er for pæne og høflige? Så sker der for lidt. Så går det ud over ambition og handlekraft. Så kan vi ikke gøre de svære udfordrende ting, der virkeligt bringer butikken fremad.

Hvordan gør man så det? Svaret er at styrke relationen. Hvis du skruer op for relationen kan du skrue op for feedbacken! Og sandsynligvis få en masse ud af det. (du kan se hvordan i praksis via linket til højre – 27 min).

No votes yet.
Please wait...
Voting is currently disabled, data maintenance in progress.

Kommentar

  1. Mette Weber siger:

    25 januar, 2011

    Feedback er vigtigt og ja nogen er for konfliktsky og for pæne – andre er tilgengæld for meget gorilla og ovre på din banehalvdel uden at de har fået lov og uden empati og anerkendelse . Det er en kunst at give feed – back og kritik – Tak for inspiration jeg er klar til at skrive et blogindlæg om feedback

    No votes yet.
    Please wait...
    Voting is currently disabled, data maintenance in progress.

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Book Foredrag og Inspiration idag

Tune Hein er en af Danmarks mest erfarne rådgivere i strategisk ledelse, disruption og forandring. Han er uddannet på DTU, CBS samt IMD og har selv 18 år bag sig som leder, direktør og iværksætter.

Book et foredrag