Kære barn – du skal beskyttes med rumdragt hvis du vil spise en ikke-økologisk gulerod, men en flaske vodka sælger vi dig gerne – skål!
Det er cirka sådan COOP agerer når det gælder CSR i øjeblikket.
Alle der har teenagere ved det godt – de tjener stort på alkohol til børn. Og de ved det selv – præcist styr på hvor mange flasker der ryger gennem kassen 10 min før lukketid fredag aften.
Hvordan rimer det på et ansvarligt image og en hidsig kamp for økologi? Idealer eller afklædt som det rene spin?
Gitte Oppermann siger:
19 maj, 2018
Jeg ser en “katastrofe”, men jeg tænker dog, at der er et forældreansvar i deen grad, som er 2. led til vores kære miraklers adfærd, gøren og været – den del er ubetinget fundamentet.
Taler vi etik, morale og beskyttelse af vores yngre borgere, er det en svinestreg, der bør ha’ konsekvenser, for de forretningsprincipper, der i sande lever stort på, at vores unge drikker mere og mere.