+45 40 36 05 04

Taler du CSR med dit reklamebureau eller din udviklingsafdeling?

To be CSR or not to be – that is the question. CSR er ikke længere et valg men et vilkår. Så lad os i stedet dreje fokus mod det sted hvor overvejelserne ligger. Hvor man kan gøre en forskel. Det fundamentale valg, for en virksomhed, er om CSR skal have en branding indgang eller en ydelses-indgang. Er det marketing eller forretningsmodel? Der er fx 3 niveauer af seriøsitet at arbejde på, når det gælder bæredygtighed:

  1. At slukke lyset, sponsorere og få god omtale
  2. Eller mere fundamentalt – at producere bæredygtigt
  3. At levere ydelser der hjælper andres bæredygtighed, som fx clean-tech

Så valget er: Taler du CSR med dit reklamebureau eller din udviklingsafdeling..?

No votes yet.
Please wait...
Voting is currently disabled, data maintenance in progress.

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Book Foredrag og Inspiration idag

Tune Hein er en af Danmarks mest erfarne rådgivere i strategisk ledelse, disruption og forandring. Han er uddannet på DTU, CBS samt IMD og har selv 18 år bag sig som leder, direktør og iværksætter.

Book et foredrag